Hoe werkt het?

Op allerlei verschillende manieren kan jij een steentje bijdragen aan Stichting Bio. Dit kan met een kleine actie zoals een flessenbonactie bij je lokale supermarkt tot het organiseren van een sponsorloop. Alleen met jullie hulp kunnen we families met gehandicapte kinderen een zorgeloze vakantie blijven aanbieden.

Start een actie

Je kan gemakkelijk een eigen actie opzetten via Start actie. Hier kan je aangeven of je als individu een actie opstart of als team. Zodra je hebt aangeven wat de opzet en het streefbedrag van jouw actie is, creëer je een eigen actiepagina. Hier kan je updates plaatsen en kan er makkelijk gedoneerd worden aan jouw actie

Promoot jou actie

Het is daarna belangrijk om jouw eigen actie te promoten, om zoveel mogelijk geld op te kunnen halen. Denk hier aan het verspreiden van je actiepagina onder vrienden, familie en kennisen. Naast dat ze zelf kunnen doneren kan je ze mobiliseren om jouw actie verder te verspreiden.